LypsyTube

LypsyTube on korona-ajan menestystarina

Kun korona-aika alkoi ja toi mukanaan taloudellista epävarmuutta, Jaajo päätti keksiä jotakin uutta

Lopputuloksena hän hyppäsi epämukavuusalueelleen ja teki aluevaltauksen itselleen uudella media-alustalla.

Kaikki alkoi pohdinnasta: mitä voisi tehdä pienellä porukalla sisätiloissa? Ottaa haltuun YouTuben ja perustaa LypsyTube-kanavan.

Aamulypsy-henkinen YouTube-kanava lähti liikkeelle ruoka-aiheisista maisteluvideoista. Alun jälkeen ruoka-aiheesta on myös rönsyilty, mutta konsepti on osoittanut menestykseksi. Jaajo ja muu LypsyTube-porukka tekivät ensimmäisenä vuontenaan 57 videota, joita katsottiin yli 4 miljoonaa kertaa. Vuoden 2021 kruununa LypsyTube valittiin ehdolle Creator Awards -gaalaan Vuoden Ohjelma/Formaatti -kategoriaan.

LypsyTube ›

Kukapa olisi uskonut, että 43-vuotias perheenisä hyppäisi nuorten alustalle. YouTube on osoittautunut toimivaksi liiketoiminnaksi Instan ja Linkkarin kylkeen. Makein juttu on se, että kun korona alkoi, piti keksiä täysin uusia ratkaisuja. Olen ylpeä, että onnistuimme luomaan uuden menestyskonseptin hyvällä tiimillä ja hyvällä meiningillä."

Jaajo Linnonmaa, tubettaja